Я дізналася про відмінності формуючого оцінювання від інших видів, планую застосовувати його, оскільки відчуваю переваги такого оцінювання в першу чергу для учнів.
Планую при оцінюванні видів діяльності учнів запропонувати їм здійснити самооцінку та взаємне оцінювання і врахувати ці види оцінювання при виведення кінцевої оцінки за проектну діяльність.
Також модуль допоміг переосмислити та відкоректувати Основні запитання мого проекту, визначити пріоритетні напрямки діяльності.
Світлана, Ви передбачили нашу роботу на наступний день щодо видів оцінювання) Отже, відчуваєте "смак" тренінгу та 10 версії. Сподіваємось, що ці знання будуть для Вас корисними у подальшій тренерській роботі. Удачі!
ВідповістиВидалитиМені цікава Ваша думка щодо формуючого оцінювання. Чи можливо його застосовувати під час звичайного навчального процесу, коли учні не працюють над проектом?
ВідповістиВидалитиДумаю, що можна, лише треба розробити відповідну шкалу само- та взаємооцінювання, це лише справа техніки для вчителя
Видалити