середу, 12 червня 2013 р.

Модуль 6 Рефлексія

Нарешті прийшла до того, що до сих пір відкладала у довгу шухляду - Опитування з автоматичним одержанням результатів та тести засобами GOOGLE (як виявилося - це не так вже й складно). Досі практикувала це лише за допомогою MyTest Student (проблема тут у потребі конвертувати файли для різних версій). А на Гуглі - безмежне поле для діяльності та експериментів, може нарешті потоваришую з "нелюбимими" мною блогами.
На рахунок кількості методів та способів оцінювання :
Оцінювати креативність та щось таке ще - це дуже цікаво, оскільки це не практикується в наших закладах, але якщо я правильно почула кількість методик та критеріїв, запропонованих до перегляду та використання, то прошу тебе, Боже, нехай швидкість читання моя буде такою, щоби я встигла переглянути їх перш, ніж мені буде пора на пенсію!!!
На мою думку, кожний вчитель притримується якоїсь своєї стратегії для оцінювання, хоча я постараюся скористатися запропонованим (в свободное от безделия время).

2 коментарі:

  1. Я думаю, що після нашого тренінгу учасники зможуть встигнути практично ВСЕ:)
    Успіхів Вам, Світлана!

    ВідповістиВидалити
  2. Як це не парадокласно, але вчитель навчається завжди, навіть на пенсіїї:)
    Успіху в оцінюванні учнівських проектів.

    ВідповістиВидалити